Pravila šolske prehrane

Stalne prijave/odjave od obroka:

  • prijave na obrok so pisne (obrazec) – računovodstvo;
  • prijave se izpolnijo na koncu šolskega leta za naslednje šolsko leto (zaželeno) oz. kadarkoli med šolskim letom;
  • pravica do prijavljenega obroka prične veljati z dnem vložitve prijave oz. kakor napišejo starši na obrazec prijave;
  • stalne odjave od obroka (otrok ne bo več jedel določenega obroka) so pisne izjave staršev;
  • prijave/odjave od obrokov izpolnijo starši ali zakoniti zastopniki.

Občasne odjave od obrokov (odsotnost učencev od pouka zaradi bolezni):

  • odjave od obrokov se vršijo v računovodstvu na tel.: 89-00-166 ali po e-pošti: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. (novo);
  • pravočasna odjava zajtrka, malice velja z naslednjim dnem (na dan odjave se malico plača v celoti oz. če je ta subvencionirana, se ne plača ničesar);
  • pravočasna odjava kosila velja z dnem odjave;
  • za pravočasno odjavo od obroka, velja odjava do 30 ure;
  • nepravočasno odjavljen obrok oz. ne odjavljen obrok se plača v celoti (tudi če je subvencioniran!);
  • odjavljajo starši ali učenci, ki so jih pisno pooblastili starši;
  • v primeru dejavnosti, ko učenci odhajajo iz šole in imajo organizirano malico drugje, za odjavo poskrbijo učitelji oz. organizatorji dejavnosti.

Plačevanje obrokov:

  • po položnici ali preko trajnika.

 

Pravila šolske prehrane veljajo od 1. 9. 2014 in so objavljena tudi na šolski spletni strani (Dokumenti).

Jedilniki