Objave učiteljic PŠ Štangarske Poljane

Slovenski tradicionalni zajtrk

Tradicionalni slovenski zajtrk smo obeležili v petek, 16. novembra 2018, na dan slovenske hrane. S tem projektom smo otrokom približali pomen kmetijstva, živilske industrije, čebelarstva, ohranjanja čistega okolja v povezavi s pomenom zdrave in uravnotežene prehrane ter gibanja. Za zajtrk smo jim postregli domače pečen kruh, domače maslo in mleko, med slovenskih čebelarjev ter slovenska jabolka.

Po zajtrku smo se lotili priprave mase za palačinke. Ko je bila masa pripravljena si je vsak učenec sam spekel palačinko in se z njo posladkal. Med peko posameznega učenca smo ostali rezali, lupili, sekljali…sadje seveda; pripravili smo si še sadno solato.

Na ta dan so bili naši trebuščki res polni zdrave in malo manj zdrave hrane. Bilo je lepo in sladko.

Obisk Knjižnice Litija

V torek, 6. 11. 2018, smo se z učenci 1. in 2. razreda odpravili v Knjižnico Litija. V knjižnici nas je sprejela ga. Tatjana Renčelj, ki je učencem s pomočjo zgodbice in slik predstavila razvrstitev knjig v knjižnici. Vse oddelke smo si tudi ogledali in seveda je bila najbolj zanimiv oddelek z risankami in filmi za otroke. Po ogledu knjižnice smo prisluhnili počni pravljici Saj to ni džungla. Naučili smo se, da odgovor NE ni vedno najbolj ustrezen in ga nadomestili z bolj prijaznimi besedami.

Po ogledu knjižnice smo obisk v Litiji izkoristili še za ogled Železniške postaje v Litiji, kjer nas je sprejel prijazen prometnik in nam predstavil veliko zanimivih stvari o njegovem delu. Sprehodili smo se skozi železniški podhod in pot nadaljevali čez litijski most do cerkve Sv. Nikolaja v starem mestnem jedru.

Pokukali smo tudi v notranjost cerkve in bili presenečeni nad mozaikom.

Pot smo nadaljevali do Farbarjevega gradu, si ogledali sončno uro in se ustavili še v Razvojnem centru Srce Slovenije. Dan je bil poln novih spoznanj in novih doživetij.

Zdravstvena vzgoja

Učence na PŠ Štangarske Poljane je v ponedeljek, 5. 11. 2018, obiskala medicinska sestra ga. Simona Mohar iz ZD Litija. V 1. in 2. razredu je učence poučila o zdravih navadah in osebni higieni (zdrava prehrana, ustrezna raba računalnika, gibanje za zdravje, pravilno umivanje rok in zob, pravilno kihanje in kašljanje, kako pravilno obrisati nos, naučili smo se tudi pravilnega sedenja. . . ). Ogledali smo si tudi ogledali lutkovno predstavo Ostal bom zdrav. Po malici se je medicinska  sestra posvetila tudi učenem 3. razreda. Pogovarjali so se o zdravem načinu življenja. Medicinski sestri se zahvaljujemo za njen čas in obisk pri nas.

Kostanjev piknik

V sredo, 10. oktobra, na prelep sončen dan, se je na PŠ Štangarske Poljane dogajal kostanjev piknik. Ob 13.30 uri je pred našo šolo že dišalo. Gospod Uroš Smrekar je poskrbel, da so naši učenci in učenci s PŠ Velika Kostrevnica že lahko poskusili pečen kostanj. Kot pa se za kostanjev piknik spodobi, smo se lahko odžejali z domačim jabolčnim sokom.

Učenci, razdeljeni v dve skupini, so izdelovali gospodično Jesen iz listja in ježke iz gozdnih plodov. Izdelali so tudi hruško Debeluško iz raznobarvnega papirja, se preizkusili v hokeju in razgibavali na različnih igralih.

Čas je prehitro mineval, sonček pa nam je še dodatno pomagal, da smo se imeli lepo. Želimo si, da bi ustvarili še kakšen podoben dogodek.

Učiteljica Vlasta

CŠOD, 3. r. - 5. dan

Srečno smo prispeli domov, čeprav s polurno zamudo, kar ni bilo načrtovano. Vse do tedaj je potekalo po načrtih: dopoldan so se skupine otrok izmenjale pri vožnji s kanuji, pri moštvenih igrah na igrišču in prosti igri na igralih. Učenci so zagotovo lahko doma pripovedovali o nepozabnem tednu, polnem predvsem prijetnih dogodivščin.

CŠOD, 3. r. - 4. dan

Današnji dan je potekal po enakem urniku kot v torek, le učenci so se pri dejavnostih zamenjali. No, pa tudi vreme je bilo danes nekaj stopinj toplejše. Najbolj pričakovan je bil večerni ples, na katerem so prav vsi uživali. Po pravljici za lahko noč zdaj vsi mirno spijo.

Juti se vrnemo k šmarski šoli ob 16. uri.

CŠOD, 3. r. - 3. dan

Dopoldne smo se odpravili proti pragozdu. Seveda nismo šli V pragozd, saj tja človeška noga ne sme stopiti, pač pa smo z učiteljico Marino hodili OB ROBU pragozda in občudovali rastlinje, ki se obnavlja in spreminja prepuščeno samo sebi in naravnim zakonitostim.

Popoldan je bila v okviru vsebin preživetja v naravi zanimiva zgodba o pralovcu Ötziju, ki jo je slikovito pripovedoval in prikazoval učitelj Jure, nato pa so si učenci za malico na tabornem ognju popekli kose kruha in jabolka.

Po večerji nas čaka še večerni pohod in raziskovanje zvezdnega neba. Zagotovo bo pohod tik pred spanjem poln vznemirjenja.

CŠOD, 3. r. - 2. dan

Danes so učenci raziskali Črno ali Medvedovo jamo, naredili pohod do igrišča pod bivšim smučiščem, spoznavali značilnosti rastlin in živali okoliških gozdov, iskali sledi živali in jih celo našli (več o tem naj učenci kar sami povedo), ustvarili sliko jesenskega drevesa, pri čemer so uporabili naravne materiale, streljali z lokom, kolesarili, se pomerili v znanju v kvizu ... O vremenu pa lahko sklepate s posnetkov.