CŠOD Fara 3 bc - 4. dan

Tudi 4. dan je bilo poskrbljeno za dvig adrenalina. Z velikim navdušenjem smo se z rafti spustili po reki Kolpi. Za nekatere je bila vožnja mokra. Preostanek dneva smo uživali v igrah na igrišču. Dodobra pa nas je segrelo tudi sonce, ki nas spremlja vse dni šole v naravi. Brez Lisic in Levov nam ne bi uspelo preživeti niti ene noči v gozdu. Poslovili se bomo tako kot se spodobi – z večerno zabavo.

CŠOD Fara 3.bc - 3.dan

Dan je bil prekrasen in prekratek za vse naše aktivnosti. Že navsezgodaj smo kot profesionalci snemali naš prvi film. Ovire v adrenalinskem parku pa so že mala malica. Popoldne smo se v gozdu nadihali svežega zraka, vemo pa tudi, kako se izogniti medvedu, če ga srečamo. Pri večerji nas je presenetil g. podravnatelj. Potem smo se pomerili v kvizu Pokaži kaj znaš.  

CŠOD Fara 3bc - 2. dan

Zbudili smo se polni energije, saj smo vedeli, da nas čaka prava doza adrenalina. Še preden se je sonce pokazalo izza oblakov, smo že plezali in raziskovali življenje v potoku. Popoldne smo iskali travniške živali, potem pa smo se pomerili v lokostrelstvu. Čaka naš še večerna prireditev, potem pa hop v posteljo. 

CŠOD Fara 3.bc 1. DAN

Končno prišel je ta dan, da odšli smo v Faro daleč stran. Ko pravila smo usvojili, smo se po sobah namestili. Na sprehod k sosedom smo odšli, a brez potnih listov bili smo vsi.  Policisti, vojaki in cariniki so nas s svojimi pripomočki navdušili. Lučke smo si na glavo dali, da ponoči smo Faro raziskali in lončarja obiskali. Ob koncu dneva polni vtisov, v posteljo smo poskakali in ob pravljici zaspali.

TD 8. razred - Varna uporaba interneta

Učenci 8. razreda so v okviru tehničnega dne spoznavali pasti uporabe interneta, s katerimi se srečujejo na vsakem koraku. Razmišljali si o zasvojenosti s sodobnimi tehnologijami, preko različnih čutnih poti zaznavali sovražno in strpno spletno okolje ter si ob uspešno opravljenem kvizu natisnili diplomo "Vitez varnega interneta.".

CŠOD Fara 2017 - zadnji dan

S polnimi glavicami znanja, s polnimi trebuščki dobre hrane in nabito polnimi kovčki umazanega perila - PRIHAJAMO!!!

  • Šolska shema
  • Projekt Etika
  • Prostovoljstvo
  • Tradicionalni slovenski zajtrk
  • Zdrav življenjski slog

Ukrep EU kmetijske politike šolarjem zagotavlja brezplačno sadje in zelenjavo, vključuje dejavnosti za ozaveščanje o pomenu sadja in zelenjave v prehrani, spodbuja zdrave prehranske navade pri mladih.

  • Vključenih približno 8 milijonov otrok EU v 54000 šolah.
  • 24 sodelujočih držav članic EU.
  • EU financiranje je do 90 milijonov EUR letno.
  • V EU SŠS otroci pojedo največ jabolk, pomaranč, banan, korenja, paradižnika, kumar …
  • Izobraževalne dejavnosti za otroke so zlasti obiski kmetij, šolski vrtovi in tečaji kuhanja.
Read More

Prostovoljci OŠ ŠmartnoProstovoljsko delo ima na OŠ Šmartno že dolgoletno tradicijo. Zavedamo se namreč, da se skozi prostovoljstvo gradijo dobri medsebojni odnosi, ki so pogoj za zdravo in varno šolo. Skozi aktivnosti prostovoljstva razvijamo in spodbujamo solidarnost, medsebojno spoštovanje, strpnost, enakopravnost, enake možnosti za vse ...
Želimo si, da bi s pomočjo prostovoljskih aktivnosti učencev in drugih prostovoljcev, ki vstopajo v šolski prostor, pripomogli k ozaveščanju, da smo za življenje v naši skupnosti odgovorni vsi ter da lahko vsak posameznik veliko prispeva h kvalitetnejšemu sobivanju.

Read More

Namen dneva slovenske hrane je podpora slovenskim pridelovalcem in predelovalcem hrane ter spodbujanje zavedanja in pomena domače samooskrbe, ohranjanje čistega, zdravega okolja, ohranjanje podeželja, seznanjanje mladih s postopki pridelave in predelave hrane in spodbujanje zanimanja za dejavnosti na kmetijskem področju.

V okviru dneva slovenske hrane poteka projekt Tradicionalni slovenski zajtrk (TSZ), sestavljen iz masla, mleka, medu, kruha in jabolka. V TSZ so vključeni slovenski vrtci, osnovne šole ter druge institucije oz. javni zavodi, in sicer z namenom, da pomen kmetijstva, živilske industrije, čebelarstva, ohranjanja čistega okolja v povezavi s pomenom zdrave in uravnotežene prehrane ter gibanja spoznajo že otroci ter posledično vse generacije - da skozi idejo o nujnosti zajtrkovanja spoznajo, da je potrebno biti pozoren, kakšno hrano jemo in posledično, da je lokalna hrana ustreznejši izbor.

Read More